تبلیغ شاعرانه و هوشمندانه آیودی
در یک تبلیغ وقتی به جای اشاره مستقیم به تکنولوژی به کار رفته در محصول، مسیر شاعرانه و هنرمندانه تری را در پیش می گیرید، احتمالا موفق تر خواهید بود. چون از نقطه ای که مخاطب (در یک تبلیغ) انتظار ندارد به او حمله کرده اید!
وقتی با یک استراتژی هوشمندانه و از مسیری درست، انگشت بر روی احساسات مشتری بگذارید، با گارد بسته ای که معمولا یک مخاطب در مقابل تبلیغات دارد، مواجه نمی شوید.
پس بعضی وقتها در بعضی از رسانه ها، بهتر است به جای به رخ کشیدن آپشنهای تکنولوژیکی، آنها را شاعرانه بیان و تصویر کنیم، چون اینگونه روح پیدا می کند و لطیف و انسانی می شود.