کمپین تبلیغاتی آلودگی هوا

اگر می‌خواهیم در سال ۲۰۳۰ شاهد تغییر وضعیت وخیم محیط زیست باشیم و زمین را نجات دهیم، بهتر است همین حالا کاری کنیم، باید امروز خواستار تغییر باشیم و جلوی آلودگی هوا را بگیریم.

این کمپین خلاقانه را آژانس اوگیلوی شانگهای منتشر کرده. یک مثال عالی است برای اینکه همۀ طراحان، ایده‌پردازان، و اتاق‌فکر آژانسهای تبلیغاتی یاد بگیرند چطور از شباهتهای فرمی استفاده کنند تا علت و معلول را به شکل ویژوآل و با یک‌منطق بصری درست، به هم مربوط سازند و پیام را صریح و شفاف به مخاطب منتقل کنند!

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.