جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. کمپین تبلیغاتی اسباب‌بازی

کمپین تبلیغاتی اسباب‌بازی

اگر می‌خواهید کودکانتان به آرزوهای خود برسند و آینده درخشانی داشته باشند، برای آنها لگو بخرید.

لگو همیشه بر تقویت قدرت خیال‌پردازی و خلاقیت کودکان تاکید می‌کند، این برند معروف اسباب‌بازی، در کمپین جدیدش به نام «ساخت آینده» به زیبایی این رویکرد را به تصویر کشیده، به این شکل که کودکانی در داخل لباس یا شخصیتی قرار گرفته‌اند که در آینده به آن تبدیل خواهند شد و در حال ساختن آن با آجرهای لگو و در واقع شکل دادن به آینده خود هستند.

مدیر آژانس اوگیلوی بانکوک، که این کمپین را طراحی کرده، می‌گوید:
«هدف نهایی لگو این است که الهام بخش کودکان برای اندیشۀ خلاقانه باشد تا کودک به شکل طبیعی و سیستماتیک، پتانسیل خود را برای شکل دادن به آینده خود به کار گیرد. این برند معتقد است که بازی یک عنصر مهم و کلیدی در رشد و پرورش کودکان است. یک بازی با کیفیت، زندگی کودک را غنی کرده و پایه‌ای خطاستوار برای زندگی او در بزرگسالی فراهم می‌کند.»
در این کمپین، کودکان در حال ساختن فضانورد، آتشنشان و نوازنده هستند، در حالی که خود در درون آنها قرار گرفته‌اند. نکته مهم ماجرا دقیقا همین جاست، کودکان دارند با دست خود آینده خود را می‌سازند، اما این آینده را با چه مصالحی می‌سازند؟ با اجرهای لگو!
در واقع این کودکان رویای خود را به شکل یک لباس بر تن آینده می‌دوزند و با هر آجری که روی هم قرار می‌دهند رشد کرده و بزرگ‌تر می‌شوند و در نهایت با کمک برند لگو، آینده خود را خلق می‌کنند.

این کمپین از گرافیک قدرتمند و جذابی برخوردار است. کاراکترها به شکل سه‌بعدی، با جزییات مناسب طراحی شده‌اند. فضا خلوت است و نورپردازی مناسب با هر شغل تغییر کرده، مثلا آتشنشان به شکلی نورپردازی شده که انگار روبرویش آتشی در حال زبانه کشیدن است. به بیانی دیگر این مدل‌های سه‌بعدی در یک فضا و نور واقعی قرار گرفته‌اند و این نکته، آنها را زنده و واقعی نشان می‌دهد. آتشنشان، نوازنده و فضانورد، نماینده سه حوزه خدمات اجتماعی، هنر و علم هستند که همیشه مورد توجه کودکان بوده‌اند و به همین دلیل از بین شغلهای مختلف، برای این کمپین انتخاب شده‌اند.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...