جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. کمپین تبلیغاتی بردگی کودکان

کمپین تبلیغاتی بردگی کودکان

این آگهی سازمان عفو جهانی، درباره کودکانی است که در کارخانجات و کارگاه های بعضی کشورهابه بردگی گرفته شده و هر روز در شرایط سختی کار میکنند تا قیمت تمام شده محصولاتی مثل کیف و کفش و لباس، ارزان باشد و کارخانه ها به سود بیشتری برسند. این عمل نوعی برده داری مدرن محسوب میشود که در کشورهایی مثل چین و پاکستان به شکل رسمی رواج دارد.

این آگهی به شکلی هوشمندانه به ما گوشزد میکند که وقتی ما این محصولات را می خریم، در ظلمی که به این بچه ها می شود، سهیم هستیم و وقتی هر روز بند کفشمان را می بندیم، در واقع داریم این بچه ها را به غل و زنجیر می کشیم و این برده داری نوین را ادامه می دهیم. شعار آگهی هم ابعاد جنایتمان را برایمان روشن میکند تا تحت تاثیر قرار بگیریم:
هر روز ٢٤٥ ميليون كودكِ كار در كارگاه ها به خاطر سود بيشتر مورد بهره برداري و شكنجه قرار مي گيرند و حتی گاهی به قتل می رسند.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...