اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. ایده تبلیغاتی برند ماژیک Stabilo Boss

ایده تبلیغاتی برند ماژیک Stabilo Boss

آنچه که سزاوار برجسته‌شدن است را های‌لایت کن!

برند ماژیک Stabilo Boss در سال ۲۰۱۹ کمپین خلاقانه‌ای منتشر کرد که برندۀ چندین جایزه معتبر از جمله نشان نقره جشنواره کلیو شد. چیزی که این کمپین را بیادماندنی می‌کند، مسیر متفاوتی است که برای تبلیغ محصول انتخاب کرده. کمپین Stabilo Boss فراتر از از یک کمپین تبلیغاتی، و یک کمپین فرهنگی است که به معضل «نابرابری جنسیتی» پرداخته و به بهانه تبلیغ ماژیک های‌لایتر، چهرۀ ۳ تن از زنان تاریخ‌ساز اما نه‌چندان‌ معروف را در میان انبوه مردان، های‌لایت و برجسته کرده است.

خانم Lise Meitner شیمیدانی که درباره «شکافت هسته‌ای» تحقیقات گسترده‌ای انجام داد، اما جایزه نوبل شیمی سال ۱۹۴۴ را فقط به همکار مرد او آقای Otto Hahn دادند!
خانم Edith Wilson همسر رئیس‌جمهور آمریکا Woodrow Wilson، که بعد از سکته مغزی همسرش در سال ۱۹۱۹، تمامی مسولیت‌های او را به عهده گرفت و به بهترین شکل انجام داد.
خانم Katherine Johnson ریاضی‌دان ناسا که تمام محاسبات سخت و پیچیده مربوط به بازگشت ایمن آپولو ۱۱ به زمین را انجام داد.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.