کمپینی که می بینید مربوط به شرکت Inchalam، بزرگترین تولیدکننده میخ در شیلی است. اگر بخواهیم درباره میخ به شکل سنتی ایده پردازی کنیم، حتما به سراغ درو تخته و پنجره و جعبه و چیزهای اینچنینی می رویم، و احتمالا هیچ وقت به این کمپین نخواهیم رسید.
آژانس اوگیلویِ شیلی، سازنده این کمپین خلاقانه، قصد داشته استحکام میخها را در آگهی نشان دهد. اما از یک زاویه متفاوت و باور نکردنی به ماجرا نگاه کرده و کمپین را تبدیل به چیزی فراتر از تبلیغات کرده، و در کنار یک تبلیغ اثرگذار برای میخ! پیام اجتماعی و انگیزشی داده است.
شعار کمپین این است:
قوی باش!
آنها برای تبلیغ میخ، از شخصیتهای بزرگی مثل، نلسون ماندلا، مادر ترزا و گاندی استفاده کردند، شاید بپرسید این شخصیتهای مشهور چه ربطی به میخ دارند!؟ ربطش این است که هر چه بیشتر برسر میخ ضربه بزنید، بیشتر فرو می رود و در جای خود محکمتر می شود، درست مثل همین شخصیتها که هرچه زندگی بیشتر به انها سخت گرفت و هرچه از مخالفانشان بیشتر آزار و شکنجه دیدند، در مسیر خود ثابت قدم تر شدند و در نهایت به پیروزی رسیدند!