فولکس واگن برای افزایش آگاهی رانندگان درباره خطرات استفاده از موبایل در هنگام رانندگی، کمپین خلاقانه ای منتشر کرده است.
در بالای این آگهی ها، تصویر عابرین در حال رد شدن از خیابان و در پایین آن متن یک اس ام اس، چاپ شده است. فولکس واگن از مخاطبین خواسته که سعی کنند همزمان، هم متن پیامک را بخوانند و هم عابر پباده را ببینید. این کار تقریبا غیرممکن است و هیچ کس نمی تواند هم زمان هم عابر پیاده ای که درحال گذشتن از خیابان است را بینید و هم آن متن ریز را بخواند! این کمپین در واقع شبیه سازی این رفتار خطرناک، در هنگام رانندگی است، و به شکل منطقی و خلاقانه ای به مخاطبان می آموزد که اگر تمام حواسشان به رانندگی و جاده نباشد، چه اتفاقی خواهد افتاد.