این آگهی هم با رسانه اش هماهنگی کاملی دارد و از «ورق زدن» که ویژگی خاص مجله است، به شکل هوشمندانهای در این تبلیغ استفاده شده و آنرا قسمتی از تبلیغ کرده است به شکلی که وقتی مجله را ورق میزنیم انگار درِ کمد IKEA را باز میکنیم!
این آگهی هم با رسانه اش هماهنگی کاملی دارد و از «ورق زدن» که ویژگی خاص مجله است، به شکل هوشمندانهای در این تبلیغ استفاده شده و آنرا قسمتی از تبلیغ کرده است به شکلی که وقتی مجله را ورق میزنیم انگار درِ کمد IKEA را باز میکنیم!
در فریپیکر، هزاران فایل آماده و قابل ویرایش را بهصورت دستهبندیشده ارائه کردهایم تا بهراحتی بتوانید جستجو کنید و بهترین تصویر را بهصورت رایگان دانلود نمایید. علاوه بر این، در فروشگاه فریپیکر مجموعهای از صدها پکیج متنوع و کاربردی برای دانلود در دسترس شماست تا با استفاده از آنها مهارتهای خود را ارتقا دهید و حرفهایتر عمل کنید. هدف ما این است که شما را به ستارهای درخشان در حوزه فعالیتتان تبدیل کنیم و در این مسیر با ارائه منابع باکیفیت و رایگان، همراهتان باشیم.
به جمع 28227 نفر اعضای فریپیکر بپیوندید | ثبت نام
طراحی شده با توسط رضا احمدی