یاد ضربالمثل خودمون افتادم که میگه: انگار آب شد و رفت تو دل زمین!
دستمال کاغذی Poly-Brite، ویژگیِ جذب فوقالعادۀ خود را با تخلیۀ آنیِ آبِ ریختهشده نشان داده. این کمپین خلاقانه در سال ۲۰۱۲ توسط آژانس معروف Ogilvy & Mather در تایلند طراحی شده است.
یاد ضربالمثل خودمون افتادم که میگه: انگار آب شد و رفت تو دل زمین!
دستمال کاغذی Poly-Brite، ویژگیِ جذب فوقالعادۀ خود را با تخلیۀ آنیِ آبِ ریختهشده نشان داده. این کمپین خلاقانه در سال ۲۰۱۲ توسط آژانس معروف Ogilvy & Mather در تایلند طراحی شده است.
طراحی شده با در نردبان زرد