کمپین تبلیغاتی روز جهانی زمین

در دورانی که مردم با گاری و کالسکه جابجا می‌شدند، در دو طرف سر اسبها چشم‌بندهایی بود که اجازه نمی‌داد اسب اطراف خود را ببیند، مبادا حواسش پرت شود. اسب فقط می‌توانست روبروی خود و مسیری که قرار است طی کند را ببیند.

از این موضوع به زیبایی در این کمپین استفاده شده و درهای خودرو و کامیون به همان شیوه در کنار چشم رانندگان قرار گرفته. این کمپین که مربوط به روز جهانی زمین است، در کانادا منتشر شده و نشاندهنده خودخواهی انسان معاصر است که هیچ چیز جز خودش برایش مهم نیست، انسان امروز فقط به راه و اهداف خودش توجه می‌کند و حواسش به آلودگی و مشکلات زیست محیطی که به وجود آورده، نیست. شعار این کمپین هم بسیار هوشمندانه انتخاب شده:
وقتی نمی‌توانی مشکل را ببینی، یعنی که خودت قسمتی از مشکل هستی!