جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. کمپین تبلیغاتی زخم‌های جنگ

کمپین تبلیغاتی زخم‌های جنگ

موسسه خیریه «Misereor» وابسته به کلیسای کاتولیک آلمان به فقرا، بیماران و گرسنگان جهان، فارغ از اینکه چه دین یا ملیتی دارند کمک می‌کند.

این موسسه کمپینی منتشر کرده که فضای ساده‌ای دارد. تصاویری آشنا از دیوارهای گلوله‌باران شده، که در ویدیوهای منتشر شده از مناطق جنگی، بارها دیده‌ایم. در این کمپین چند نقاشی دیواری از عراق، سومالی و چچن انتخاب شده که خانواد‌ه‌ای را در این کشورها نشان می‌دهد و آثار جنگ بر آنها مشخص است، اصابت گلوله صورت پدر و مادر را تخریب کرده، اما چهره کودک سالم مانده و شادابی کودکانه همچنان در آن دیده می‌شود. کمپین سعی دارد این نشاط و معصومیتِ نجات‌یافته از جنگ را با کمک مردم حفظ کند.

جنگ زخم‌های عمیقی ایجاد می‌کند، که هیچ وقت التیام نمی‌یابند. جنگ والدین را قربانی می‌کند و کودکان یتیم بسیاری برجا می‌گذارد، کودکانی که برای زندگی در صلح به کمک ما نیاز دارند.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...