کمپین تبلیغاتی زیباییِ جعلی

زیبایی در چشمان توست نه در آنچه به آن می نگری!

فیلترهای بیشمار و‌ متنوعی که در صفحات اجتماعی وجود دارد، صورت کاربران را دست‌کاری کرده و یک زیبایی ساختگی و دروغین به آنها می‌دهد. استفاده گسترده از این فیلترها باعث شده استانداردهای زیبایی در سالهای اخیر تغییر کند.

یک رسانه فنلاندی به نام demi با انتشار کمپینی به این زیباییِ جعلی که شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام در میان مردم شایع کرده‌اند، اعتراض کرده است. demi هشدار داده که مشکلات مربوط به عزت نفس در میان جوانان نسبت به گذشته، بیشتر شده و جوانان و نوجوانان دیگر خود را به همان شکلی که هستند، دوست ندارند و این عدم پذیرش، فشار عصبی و روانی زیادی برای آنان درپی داشته است.

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.