جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. کمپین تبلیغاتی شرکت خودروسازی

کمپین تبلیغاتی شرکت خودروسازی

تا قبل از دیدن این تبلیغ قدیمی نمی‌دانستم که در چکسلواکی یک شرکت خودروسازی وجود داشته به نام Tatra که از سال ۱۸۹۷ خودرو تولید می‌کرده، با این حساب Tatra بعد از شرکت «دایملر» و «پژو» سومین خودروساز قدیمی دنیا محسوب می‌شود. از سال ۱۹۹۸ این شرکت تولید خودروی سواری را متوقف و فقط ماشین‌های سنگین تولید کرده است.

شرکت Tatra از پیشگامان به‌کارگیری دانش آئرودینامیک در محصولات خود بود، به‌ شکلی که خودروی T77 را در سال ۱۹۳۴ به عنوان اولین خودروی آئرودینامیک جهان تولید کرد. باورش سخت است اما در دههٔ ۳۰ قرن گذشته، یعنی حدود 100 سال پیش که هیچ شرکتی حتی به آئرودینامیک فکر نمی‌کرد، Tatra محصولات خود را از نظر قابلیت آیرودینامیک، در تونل باد امتحان می‌کرده است.

این تبلیغ قدیمی، احتمالا مربوط به دهه ۳۰ میلادی است و به زبان ساده برای مردم 100سال پیش توضیح می‌دهد که چگونه خودروری Tatra می‌تواند به دلیل طراحی مبتنی بر اصول ایرودینامیک، مقاومت هوا را بشکند و از چنگال باد بگریزد.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...