کمپین تبلیغاتی شرکت ظروف و چینی‌جات

یک روز از زندگی در ماه رمضان

این تبلیغ هیچ کدام از سمبل‌ها و نشانه‌های ماه رمضان از جمله هلال ماه، گنبد و گلدسته، خرما، تسبیح، دستهای در حال نیایش و … را ندارد؛ عناصری که همیشه در تبلیغات مناسبتی شرکت‌های ایرانی حضور پررنگی دارند. این کمپین تنها با استفاده از همان محصولی که دارد آن را تبلیغ می‌کند پیامش را منتقل کرده است، ایده‌اش ساده و قدرتمند است؛ ظروف را برعکس کرده تا هم عدم استفاده، و مفهوم غذا نخوردن و روزه‌داری را برجسته کند و هم لوگوی خود را به نمایش بگذارد!

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.