هدفونهای سونی، بدون صدای اضافه و نویز
در این آگهی به شکل هوشمندانه ای از شکل ظاهری محصول استفاده شده تا پیام و مفهوم تبلیغ را به مخاطب منتقل کند. این تبلیغ جذاب، هندز فری را به پشه و نویزهای مزاحم را به صدای آزاردهنده وزوز، تشبیه کرده است.
هدفونهای سونی، بدون صدای اضافه و نویز
در این آگهی به شکل هوشمندانه ای از شکل ظاهری محصول استفاده شده تا پیام و مفهوم تبلیغ را به مخاطب منتقل کند. این تبلیغ جذاب، هندز فری را به پشه و نویزهای مزاحم را به صدای آزاردهنده وزوز، تشبیه کرده است.
طراحی شده با در نردبان زرد