جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. کمپین تبلیغاتی کمک به مردم آفریقا

کمپین تبلیغاتی کمک به مردم آفریقا

قیمت ۵۰ لیتر آب سالم: ۱/۵ یورو
ساک دستی: ۳۲ یورو
غذا برای یک هفته: ۴ یورو

در این کمپین بومیان آفریقا به شیوه مانکنها تعدادی کالاهای مصرفی را در دست گرفته‌اند و قیمت آن کالا، مقایسه شده با هزینه کمی که می‌تواند مسکن، آب و غذای سالم برای مردم فقیر آفریقا تهیه کند. یک تضاد آزاردهنده‌ در این تصاویر وجود دارد که مخاطب را به اندیشیدن وامی‌دارد، بعضی وقتها نمایش عریان و مستقیم واقعیت از هر تبلیغی تاثیرگذارتر است. این کمپین به ما می‌گوید با هزینه یک کالای معمولی در یک کشور ثروتمند، می‌توان تغییرات بزرگی در جایی مثل آفریقا ایجاد کرد، شعار کمپین همین است: «تغییرات کوچک، تفاوتهای بزرگ».

این مدلها در کشور کنیا و از قبیله بزرگ‌ ماسایی انتخاب شدند. این بومیان چون هیچ تصوری از عکاسی مدلینگ نداشتند، به آنها مجلات مدلینگ داده شد تا بتوانند مثل فتومدلهای حرفه‌ای حالت بگیرند. این کمپین در سال ۲۰۰۷ توسط آژانس ساچی‌اند‌ساچی طراحی شد و بسیار مورد توجه واقع شد، هنوز هم بعد از گذشت ۱۳ سال، به بهانه‌های مختلف بازنشر می‌شود.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...