قیمت ۵۰ لیتر آب سالم: ۱/۵ یورو
ساک دستی: ۳۲ یورو
غذا برای یک هفته: ۴ یورو
در این کمپین بومیان آفریقا به شیوه مانکنها تعدادی کالاهای مصرفی را در دست گرفتهاند و قیمت آن کالا، مقایسه شده با هزینه کمی که میتواند مسکن، آب و غذای سالم برای مردم فقیر آفریقا تهیه کند. یک تضاد آزاردهنده در این تصاویر وجود دارد که مخاطب را به اندیشیدن وامیدارد، بعضی وقتها نمایش عریان و مستقیم واقعیت از هر تبلیغی تاثیرگذارتر است. این کمپین به ما میگوید با هزینه یک کالای معمولی در یک کشور ثروتمند، میتوان تغییرات بزرگی در جایی مثل آفریقا ایجاد کرد، شعار کمپین همین است: «تغییرات کوچک، تفاوتهای بزرگ».
این مدلها در کشور کنیا و از قبیله بزرگ ماسایی انتخاب شدند. این بومیان چون هیچ تصوری از عکاسی مدلینگ نداشتند، به آنها مجلات مدلینگ داده شد تا بتوانند مثل فتومدلهای حرفهای حالت بگیرند. این کمپین در سال ۲۰۰۷ توسط آژانس ساچیاندساچی طراحی شد و بسیار مورد توجه واقع شد، هنوز هم بعد از گذشت ۱۳ سال، به بهانههای مختلف بازنشر میشود.