جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. کمپین تبلیغاتی گرافیک طراحی مینیمال از حیوانات

کمپین تبلیغاتی گرافیک طراحی مینیمال از حیوانات

چند طراحی مینیمال از حیوانات با استفاده هوشمندانه از فضای منفی

اگر طراح مینی مالی هستید، بالاخره روزی به جایی می رسید که باید به فضای منفی، ارزشی برابر با فضای مثبت بدهید. ارزش و اهمیت فضای منفی در طراحی های شلوغ و پرجزییات چندان به چشم نمی آیند. اما فضای منفی، مثل سکوتهای لابلای یک خطابه طولانی و پرحرارت بسیار مهم است که اگر نباشد، درک پیام سخنرانی غیر ممکن است.
تا زمانی که یک طراح، پیچیدگی را درک و از آن عبور نکرده باشد، قدرت و مهارت به نمایش گذاشتن سادگی را به دست نخواهد آورد، آنوقت در کارهایش فقط ادای سادگی را در می آورد.

اعتقاد من این است که مینی مالیسم فقط یک سبک در دیزاین نیست، یک روش تفکر است که می تواند روی زندگیمان تاثیر بگذارد. مینی مالیسم استفاده نامحدود، از هر چیز محدود است. ما عمرمان، تواناییهای مان، دانش مان، جهان فیزیکی مان، و هر چیز دیگری که در زندگی داریم، محدود و تمام شدنی است. مینی مالیسم به ما یاد می دهد که از این چیزهای محدود، چیزی نامحدود خلق کنیم، چیزی که مرزهای زمان و مکان را درمی نوردد. کارکرد و وظیفه هنر مگر چیزی غیر از این است؟!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...