کمپین تبلیغاتی گرافیک مجله تایم

مجله تایم برای اولین بار در تاریخ ۱۰۰ سالۀ خود، جای لوگویش را برای تاکید بر انتخابات آمریکا و دعوت مردم برای رای‌دادن تغییر داد.

این جلد را طراح آمریکایی Shepard Fairey طراحی کرده، ایشان خالق پوستر تبلیغاتی معروف اوباما در سال 2008 نیز هستند.

این اثر به خوبی نشانه‌گذاری شده و پر از جزییات است. اولین معنایی که من از این اتفاق بر روی جلد نشریه تایم درک می‌کنم این است که انتخابات آمریکا آن‌قدر برای این نشریه مهم بوده که بعد از یک قرن، لوگوی خود را از جای همیشگی‌اش برداشته، کوچک کرده و گذاشته پایین و بجایش کلمه VOTE را در اندازه بسیار بزرگ بر پیشانی جلد حک کرده است! مجله تایم در توضیحاتش بابت این جلد گفته که نسل ما به دلیل شرایطی که کرونا بر جهان تحمیل کرده و وضعیت بغرنج سیاسی، اقتصادی، محیط زیست و … در لحظۀ تاریخی بی‌مانندی ایستاده‌ که تاریخ به قبل از آن و بعد از آن تقسیم می‌شود. بنابراین اینکه ما به چه کسی رای می‌دهیم، اهمیتی حیاتی دارد.

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.