جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
خرید فونت اکران با 20 درصد تخفیف ویژه

خرید فونت اکران با 20 درصد تخفیف ویژه

فونت اکران در ابتدا مخصوص علاقه‌مندان به فوتبال و برای محبوب‌ترین برنامه تلویزیونی فوتبال ایران طراحی شده بود. این فونت زیبا ظرافت سنتی خوشنویسی را با طراحی مدرن و تمیز ترکیب می‌کند که برای استفاده در هر صفحه‌ای عالی است.

این فونت اکنون برای استفاده گسترده‌تر تغییر داده شده است و آن را برای همه‌چیز از وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی گرفته تا برنامه‌های موبایل و بازی‌های ویدیویی ایده‌آل می‌کند. این فونت با خطوط براق و منحنی‌های ظریف خود، هر متنی را حرفه‌ای و تازه جلوه می‌دهد.
فونت اکران نسخه بازسازی شدهٔ فونت تجرید است که سعی شده زیبایی، ظرافت و خوانایی بیشتری در فرم‌های آن اعمال شود.

 

 

Ekraan 01pPoPST 1500x png

 

فونت اکران در ۵ وزن لایت، رگولار، مدیوم، سمی بولد و بولد موجود است. هر ۵ وزن فونت شامل گلیف‌های لاتین هستند و دریک قلم منفرد می‌شود متن را در هر دو زبان لاتین و فارسی تنظیم کرد.

 

Ekraan 02wdmqpC 1500x png

 

 

Ekraan 03x6Zkxb 1500x png

Ekraan 04tSKDMM 1500x png

Ekraan 05Lv9Fya 1500x png

Ekraan 066tqXid 1500x png

 

 

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فونت، قابلیت استفاده در صفحه نمایش‌های با وضوح پائین بدون از دست دادن خوانایی است. بنابراین چه در حال تماشای یک بازی فوتبال با یک دستگاه تلفن همراه کوچک یا یک صفحه تلویزیون بزرگ باشید، می توانید از حس خوشنویسانه‌ی زیبای این فونت لذت ببرید.

Ekraan 07HuHYEg 1500x jpg

 

اگر به دنبال یک تایپ‌فیس شیک و مدرن هستید، جای دیگری دنبال این فونت زیبای فارسی نروید. با طراحی خیره کننده و همه فن حریف، انتخاب مناسبی برای هر کسی است که به دنبال اضافه کردن حسی جدید به متون خود است. امروز آن را امتحان کنید و خودتان تفاوت را ببینید!

Ekraan 08OAlpuE

Ekraan 09Lwxw5S 1500x png

Ekraan 10kM5sZj 1500x png

Ekraan 11doZJXK 1500x png

Ekraan

Ekraan 13617Oqd

Ekraan 15o3QXT3 1500x png

Ekraan 14SGbTL8 1500x jpg

Ekraan 16KAUfDA 1500x jpg

 

 

 

دانلود رایگان فونت اکران!

دقت کنید که این فونت رایگان نیست. اگر وبسایت یا کانالی را مشاهده کردید که این فونت را با قیمت ارزان‌تر، یا رایگان عرضه کرده است آن را معرفی کنید تا پیگیری قانونی توسط فونت ‌ایران انجام شود. وبسایت‌هایی که لینک خرید را به fontiran.com متصل کرده‌اند، همکاران فروش هستند.

20 درصد تخفیف اختصاصی فونت فارسی

20 درصد تخفیف اختصاصی فریپیکر برای این فونت

کد تخفیف: freepiker

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

این صفحه را برای دوستانت بفرست

20 درصد تخفیف اختصاصی فونت فارسی

20 درصد تخفیف اختصاصی فریپیکر برای این فونت

کد تخفیف: freepiker

فونت های مشابه

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...