جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
خرید فونت تجرید با 20 درصد تخفیف ویژه

خرید فونت تجرید با 20 درصد تخفیف ویژه

فونت تجرید یک تایپ متن فارسی و عربی است که بر پایه خط نسخ در سال ۱۳۹۲ طراحی و در سال ۱۳۹۹ در اختیار عموم قرار گرفته شده. فونت تجرید از ساختار آشنا و رسمی‌ای که در حروف ویژه‌ی صفحات وب، اسکرین و متن وجود دارد، برخوردار است. در طراحی آن خوانایی و زیبایی به اندازه‌ای پایاپای اهمیت داشته است و با بهره‌گیری از جذابیت‌های فرمی خط نسخ و لحاظ کردن برتری نسبت سطح به دور، طراح توانسته است «تجرید» را به عنوان چهره‌ای در صفحات وب و اسکرین معرفی کند.
همینطور در طراحی و پیاده‌سازی خانواده فونت تجرید سعی بر این بوده که با تنظیم نسبت ارتفاع و اندازه حروف و کرسی‌ها، محصولی مطابق با نیازهای روز صفحات وب، اسکرین و طراحی گرافیک در اختیار کاربر قرار بگیرد و الگوی کلی و بافت خاکستری متن آن برای استفاده در پیکربندی صفحات وب، اسکرین و صفحه‌آرایی و … مناسب باشد.

ویژگی‌های اوپن‌تایپ

فونت تجرید در قالب اوپن‌تایپ و ویژگی‌های این قالب طراحی و تولید شده است. «تجرید» با تنظیم فواصل و کرنینگ‌های متناسب به متن جلوه‌ای پویا بخشیده است. فناوری دیجیتال با اجازه دادن به کاراکترهای گسترده و برخی از نماد‌های اضافی، اعراب‌گذاری دقیق و همچنین با امکان استفاده از جایگزین‌های متنی این امکان را به وجود آورده تا طراحی متن را بهبود ببخشد و به این ترتیب نحوه تعامل و شیوه استفاده طراح و تجربه کاربری او در کار با صفحات وب، اسکرین و متن را ارتقا داده است.

Tajrid 12

 

خانواده‌ی فونت تجرید

فونت تجرید در شش وزن UltraLight, Light, Regular, Medium, SemiBold, Bold طراحی شده است. هر ۶ وزن فونت شامل گلیف‌های لاتین هستند و در یک قلم منفرد می‌شود متن را در هر دو زبان لاتین و فارسی تنظیم کرد. «تجرید» مجموعه کاراکترهای اصلی لاتین را شامل می‌شود و از همه زبان‌هایی که از خط فارسی استفاده می‌کنند پشتیبانی می‌کند. اینها شامل عددی جدولی و متناسب عربی، فارسی و اردو و مجموعه ای از اعداد جداول اروپایی (لاتین) است. قلم «تجرید» طبق استاندارد جهانی یونیکد ساخته شده و در تمامی محیط‌های متنی و نرم‌افزاری که از خط فارسی پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده است.

Tajrid 04

Tajrid 05

Tajrid 06

Tajrid 07

Tajrid 08

Tajrid 09 Tajrid 10

 

Tajrid 11

Tajrid 03

Tajrid 13

Tajrid 02

 

 

 

 

Tajrid 19

Tajrid 16

Screen Shot 2021 01 21 at 4.46.55 AM

Tajrid 15

Tajrid 17

Tajrid 18

Tajrid 20

Tajrid 21

Tajrid 22

Tajrid 23

 

20 درصد تخفیف اختصاصی فونت فارسی

20 درصد تخفیف اختصاصی فریپیکر برای این فونت

کد تخفیف: freepiker

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

این صفحه را برای دوستانت بفرست

20 درصد تخفیف اختصاصی فونت فارسی

20 درصد تخفیف اختصاصی فریپیکر برای این فونت

کد تخفیف: freepiker

فونت های مشابه

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...