جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
خرید فونت دیباج با 20 درصد تخفیف ویژه

خرید فونت دیباج با 20 درصد تخفیف ویژه

فونت دیباج روایتگر است. روایتگر داستان ها، اتفاقات و رویدادهای زندگی با لحنی صمیمی. این تایپ‌فیس از ابتدا برای کاربرد در متن های بلند داستانی، طراحی شد. بنابراین خوانا بودن در کنار داشتن لحن صمیمی و روایتگر اهمیت فراوانی داشت.
از جمله عواملی که برای حفظ خوانایی در اندازه متن (pt12~7) مورد توجه قرار گرفتند، حلقه های نسبتا بزرگ، خطوط کرسی منظم و محدود، رعایت اصول فاصله گذاری درستِ متناسب با ریتم و فرم حروف برای ایجاد خاکستری متن سالم و اغراق در محور عمودی حروف بوده است.
متناسب با این اهداف برای طراحی فونت دیباج از خط محقق الهام گرفته شد. و تلاش بر این بود تا دیباج علاوه بر پایبندی به ریشه خود، مدرن و امروزی باشد.
فرم منحنی حروف ( نسبتِ دور بیشتر) باعث حرکت راحت تر چشم بر روی سطرها شده و و آن را تبدیل به فونتی روان و سیال کرده است.
فونت دیباج دارای 9 وزن است که وزن های پایه آن برای استفاده در نوشته‌های بلند در کتاب و مجلات و… مناسب هستند و وزن های ضخیم آن برای آثار گرافیکی و تبلیغات. در وزن های ضخیم تر این قلم از دور حروف کاسته شده و فراز و فرودها کوتاه تر شده اند تا انسجام بیشتری برای نوشتن عنوان نوشتار داشته باشند و نگاه مخاطب را جذب کنند. دیباج یک قلم کامل برای پاسخ به تمام نیازهای نوشتاری دریک پروژه ست.
وزن های light و Ultra-Light آن، به دلیل دور متعادل، کنتراست ضخامت کنترل شده ، فضای منفی مناسب در حلقه ها و کاسه ها و نیز کرنینگ و ترکینگ درست و سالمش، گزینه خوبی برای استفاده در طراحی اپلیکیشن ها است.
وزن های پایه این فونت زیر نظر و با راهنمایی‌هایی اساتید محترم آقای صداقت جباری و آقای دامون خانجانزاده طراحی شده است. سپاس فراوان از هر دو استاد عزیز.

فونت دیباج (9وزن+ فونت متغیر)

فونت دیباج دارای 9وزن (Extra light, Light, Regular, Medium, Semi Bold, Bold, Extra bold, Black, Extra Black) و نسخه‌ی وریبل است.

1 2 1 3 1 3 4 5

8 8

7 1 8 9 210 12

فونت دیباج متغیر Variable font

با خرید بسته کامل فونت دیباج علاوه بر 9 وزن یک نسخه فونت متغیر (Variable font) نیز دریافت می‌کنید.

1316 15 1417 18 19 20 21 22 23 24 25

 

فونت دیباج علاوه بر زبان فارسی، گلیف های عربی، کوردی، لری، مازندرانی، اردو و افغانی را پشتیبانی میکند

26 27 28 29 30

 

20 درصد تخفیف اختصاصی فونت فارسی

20 درصد تخفیف اختصاصی فریپیکر برای این فونت

کد تخفیف: freepiker

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

این صفحه را برای دوستانت بفرست

20 درصد تخفیف اختصاصی فونت فارسی

20 درصد تخفیف اختصاصی فریپیکر برای این فونت

کد تخفیف: freepiker

فونت های مشابه

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...