جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
خرید فنت ونو با 20 درصد تخفیف ویژه

خرید فونت ونوو با 20 درصد تخفیف ویژه

“فونت ونوو” از دسته نسخ، اما مدرن و معاصر است. این فونت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، قابلیت استفاده در کاربردهای مختلف را داراست. کنتراست ضخامت‌، وزن‌های متنوع و امکاناتی که “ونوو” در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تواند جلوه ویژه‌ و متفاوتی از نوشتار را به نمایش بگذارد و توجه مخاطب را جلب کند.
فونت ونوو را می‌توانید در کاربردهایی مانند تیترهای مطبوعاتی، انواع بسته‌بندی‌، گرافیک محیطی، وب و محتواهای رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید و از تجربه کردن یک فونت جدید لذت ببرید.

“ونوو” یک تایپ‌فیس غیر رسمی است که می‌تواند توجه‌ها را به خود جلب کند. در ابتدا، هدف اصلی از طراحی فونت ونوو ، تولید یک تایپ‌فیس تنوع‌بخش در یک وزن سنگین بود. اما در طول فرآیند طراحی، با در نظر گرفتن قابلیت‌های فرمی، به یک خانواده مدرن گسترش یافت تا بتواند نیازهای مختلف را برآورده کند.
یکی از ویژگی‌های بارز فونت ونوو، تعامل بین ضخامت حروف است که به آن جذابیت و استحکامی مدرن می‌بخشد. این ویژگی بین فرم‌های سخت و نرم، فونت ونوو را به یک تایپ‌فیس منحصر به‌فرد تبدیل کرده است. وزن‌های ضخیم و سنگین این تایپ‌فیس دارای کنتراست ضخامت بیشتری هستند که به تیترها و عنوان‌ها زندگی می‌بخشند و دارای یک بافت متفاوت و برجسته است. خانواده فونت ونوو شامل سیزده وزن مختلف از ظریف تا سنگین است و با داشتن مجموعه‌ای از کاراکترهای جایگزین، فضای تایپوگرافی جذابی را به ارمغان می‌آورد.

فونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno font11 minI52s6M 1500x png12 minFSCUJn 1500x pngفونت فوو veno font

 

فونت ونوو از حروف و ترکیبات چند حالتی پشتیبانی می‌کند. این به این معنی است که فونت ونوو دارای حروف کشیده، جایگزین و حروف ترکیبی دو و سه کاراکتری است و با استفاده از این امکانات، می‌توانید حروف را با حالت‌های مختلف نمایش داده و نسخه‌های متفاوتی را انتخاب کنید. با استفاده از این حالت‌ها و ویژگی‌ها، شما می‌توانید ظاهر و طرح متن و کلمات خود را در فونت ونوو متنوع‌تر و جذاب‌تر کنید.

 

فونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno font17 minz0uy7N 1500x png18 minB9uuPv 1500x png

 

فونت ونوو از زبان‌های کردی و عربی پشتیبانی می‌کند و به کاربران این زبان‌ها اجازه می‌دهد تا از این تایپ‌فیس در نوشتار و طراحی‌های خود استفاده کنند. همچنین برای متن‌های دوزبانه (چندخطی)، خانواده حروف لاتین آن نیز طراحی شده است تا تعامل بین این دو نوع حروف به بهترین شکل حفظ شود و هماهنگی با کیفیت‌تری را به نمایش بگذارد.

19 minD3SkA2 1500x pngفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno font29 min3dm1nO 1500x png

 

تعامل در ضخامت حروف یکی از جنبه‌های بارز و مهم یک تایپ‌فیس است که به آن جذابیت و استحکام می‌بخشد. و از طرف دیگری، فرم‌های سخت و نرم به یک تایپ‌فیس ظاهری منحصربه‌فرد و متنوعی ايجاد می‌کند. نتیجه تعادل و تناسب فرم‌های سخت و نرم با ضخامت حروف، یک تایپ‌فیسی خواهد بود که دارای جذابیت و ظاهری مدرن و قوی است. تماشای این تعامل بین ضخامت حروف در “ونوو”، نه تنها انسجام و هماهنگی می‌دهد، بلکه به طراحان گرافیک و تایپوگرافرها نیز این امکان را می‌دهد تا با استفاده از این تنوع و تعامل، طرح‌های خلاقانه و جذابی را با توجه به دیدگاه‌ و سبک‌شان دیزاین کنند.

 

فونت فوو veno font31 minGzFv76 1500x pngفونت فوو veno fontفونت فوو veno font34 minGD9Rxt 1500x pngفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno fontفونت فوو veno font

 

20 درصد تخفیف اختصاصی فونت فارسی

20 درصد تخفیف اختصاصی فریپیکر برای این فونت

کد تخفیف: freepiker

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

این صفحه را برای دوستانت بفرست

20 درصد تخفیف اختصاصی فونت فارسی

20 درصد تخفیف اختصاصی فریپیکر برای این فونت

کد تخفیف: freepiker

فونت های مشابه

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...