جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

مجموعه کامل کاراکتر کارمند آقا با لباس اداری با تمامی حالات صورت و حرکات دست و پا

دانلود رایگان مجموعه کامل کاراکتر کارمند آقا با لباس اداری با تمامی حالات صورت و حرکات دست و پا

طراحی کاراکتر ابزاری است که به شما کمک می کند داستان خود را بگویید و تاثیره خاص خود را بر مخاطب خود داشته باشید این داستان می توان درباره خدمات، محصولات و یا حتی داستان یک فیلم، کارتون یک کتاب و یا یک بازی کامپیوتری و یا غیره باشد.مجموعه کامل کاراکتر کارمند آقا با لباس اداری با تمامی حالات صورت و حرکات دست و پا به رایگان در اختیار شما قرار داده شده است.

 

 

 

 

 

 

Download Free Full Set Employees in Office Dresses with All Faces and Moves

Character Design is a tool that helps you tell your story and have your own impact on your audience. This story can be about the services, products or even the story of a movie, cartoon book or a computer game or so on. Full collection of sir employee character in office costumes with all facial facial facial and hand movements is available for free.

Illustrator

JPG, EPS

6 مگابایت

پریمیوم

فایل های رایگان » کاراکتر دوبعدی » دانلود رایگان مجموعه کامل کاراکتر کارمند آقا با لباس اداری با تمامی حالات صورت و حرکات دست و پا

امتیاز ما :

3/5

تعداد دانلود : بار

دانلود با ترافیک نیم بها

پسورد فایل : freepiker.ir

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

این صفحه را برای دوستانت بفرست

فایل های مشابه

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...