ایده تبلیغاتی شکلات در مجله

وقتی مجله را ورق می‌زنیم، انگار شکلات را از وسط نصف می‌کنیم

شعار کیت کت (Have a Break, Have a Kit Kat) مشتریان را دعوت می‌کند که یک استراحت کوتاه داشته باشند و کیت‌کت بخورند. کلمه Break در این شعار ایهام دارد، یعنی هم به معنای استراحت کردن به کار رفته و هم به معنای شکستن و جدا کردن تکه‌های شکلات کیت‌کت! با این حساب، این تبلیغِ خلاقانه ایست و ارتباط و هماهنگی کاملی بین تبلیغ و شعار برند در آن لحاظ شده‌ است!

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.