وقتی تبلیغ جتهای خصوصی «Cessna Citation» به «دیوید اوگیلوی» از بزرگان تبلیغات آمریکا، سپرده شد، او روش متفاوتی را برای ارتباط با مشتریانش که قشر بسیار مرفه جامعه بودند، به کار بست. «دیوید اوگیلوی» چند کبوتر نامهرسان را با اطلاعاتی درباره جت «Cessna»، برای چند تن از ثروتمندان فرستاد و به آنها پیشنهاد یک سواری رایگان با این هواپیماها را داد و درخواست کرد که آدرس خود را به پای کبوترها ببندند و آنها را پرواز دهند و جالب اینکه بیشتر کبوترها بازگشتند. به واسطه این تبلیغ ساده اما هوشمندانه، اوگیلوی توانست یک هواپیمای جت «Cessna» را به قیمت 600 هزار دلار به یکی از همین ثروتمندان بفروشد. فکر می کنید هزینه این تبلیغات و اجاره چند کبوتر نامه رسان چقدر میشود؟ به احتمال بسیار، کمتراز ۵ هزار دلار!
فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.