کمپینی که میبینید را آئودی منتشر کرده تا به مشتریانش بگوید هنگام رانندگی تکست ندهند. در آگهیها نوشته که فلانی گروه را ترک کرد. این پیام ما را به یاد فضای مجازی و صفحات اجتماعی میاندازد. ما در آگهیها پدر و مادر و فرزند و همسری را میبینیم که غمگین و نگران، منتظرند تا عزیزشان به خانه برگردد، اما او هرگز برنمیگردد چون نه تنها گروه را بلکه خانواده را نیز برای همیشه ترک کرده، دلیلش هم مشخص است؛ او در یک سانحه رانندگی مرده است!
این کمپین، مخاطب را به جای لحظه حادثه، به بعد از حادثه پرتاب میکند، جایی که مخاطب عزیزانش را میبیند که به خاطر مرگ او غمگین و افسردهاند. این کمپین با شیوهای تاثیرگذار به مخاطب نشان میدهد که بیاحتیاطی و مرگ او چه تاثیر ویرانکنندهای بر عزیزانش خواهد گذاشت