جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. ایده تبلیغاتی فرم جلو پنجرۀ Jeep

ایده تبلیغاتی فرم جلو پنجرۀ Jeep

طبیعت، در طبیعت (سرشت) ماست!

فرم «جلو پنجرۀ» «Jeep» یکی از متمایزترین نمادها در صنعت خودرو است که بلافاصله توسط رانندگان ماجراجو از سراسر جهان شناخته می‌شود. این نماد از دو دایره و هفت خط (OIIIIIIIO) تشکیل شده و برند جیپ بارها از این نماد در کمپین‌هایش استفاده کرده و همچنان این فرم را با ایده‌های جدید بازآفرینی می‌کند. نمونه‌هایی از آن را می‌توانید در اینجا و اینجا ببینید.

کمپین پیش‌رو توسط آژانس «Publicis Groupe Middle East» در امارات اجرا شده با شعار «Nature is in our nature». در این کمپین «جلوپنجره» جیپ، بسیار ساده و مینیمال بازسازی شده و اشکال و فضاهای منفی و مثبت به شکل عناصر طبیعی درآمده‌اند؛ خطوط به درخت، دایره‌ها به ماه و طاق‌ها به کوه‌های یخ تبدیل شده‌اند، تا دوباره جیپ با همین فرم‌های ساده داستان‌سرایی کند و نشان دهد که ارتباط با طبیعت در ذات این برند خودرو است. نماد «جلو پنجره» جیپ راهی برای روایت داستان از اقلیم‌های گوناگونی است که خودروی جیپ امکان رفتن، کاووش و ماجراجویی در آن را برای عاشقان طبیعت هموار کرده است.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...