ارزشمندترین سرمایه یک ملت پول نیست، بلکه فرهنگ است، پس میتوان برای رشد و ارتقای فرهنگ، پول و ثروت را هزینه کرد.
کمپین خلاقانۀ بانک اسلامی قطر برای تغییر رفتار مردم و ارتقای فرهنگ جامعه، با شعاری هوشمندانه و تاثیرگذار:
کمربند ایمنی زندگیها را حفظ میکند پس آن را قسمتی فرهنگمان کنیم!
این کمپین در سال ۲۰۱۶ برنده جشنواره خلاقیت کن شد.
بانک اسلامی قطر، در هیأت یک کمپین مسئولیت اجتماعی، اینگونه برای ارتقای فرهنگ کشورش تلاش میکند.