هوشمندی، هماهنگی و ثبات قدم جیپ در استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتش مثال زدنی است.
برند جیپ همیشه مخاطبانش را دعوت میکند که به همراه این خودرو در طبیعت به گشت وگذار بپردازند. با جستجوی کلمه جیپ در کانال میتوانید نمونههای زیادی از آن را ببینید. اما دومین ایده است که در دوران کرونا منتشر شده و از مخاطبانش خواسته که در قرنطینه بمانند و زیباییهای درون خانه خود را کشف کنند، و از دیدن فیلم، شنیدن موسیقی، آشپزی، نقاشی و انجام کارهای هنری لذت ببرند.
در این ایده جیپ از فرم آشنای جلو پنجره خود استفاده کرده، فرمی که قسمتی از هویت بصری، و متمایزکننده ظاهر آن از رقیبان است.