در توضیحات آژانس Backbone Branding که طراح این بستهبندی است آمده که هدف ما این بود که طراحی، نشاندهندۀ کیفیت بالای محصولی باشد که در داخل بستهبندی است، به شکلی که مشتری با نگاه کردن به بستهبندی، بفهمد که یک محصول طبیعی و خالص در داخل آن است.
در فرهنگ روستایی ارامنه، گاوها نقش مهمی دارند و همیشه نامهای زیبایی مانند «مارال» و «جیران» روی گاوهای گذاشته میشود، اما محبوبترین نام «Tzaghik Kov» است که برای زیباترین گاو به کار میرود. قرار گرفتن این نام روی بستهبندی این پیام را دارد که این شیر از زیباترین و سالمترین گاو گرفته شده، گاوی که با علفها و گلهای طبیعی تغذیه شده و بالاترین کیفیت لبنیات را دارا است. آن جوجههای زرد کوچولو نیز محیط طبیعی و سالمی که گاوها در آن زندگی میکنند را نشان میدهد.
در ایران تقریبا چنین اصلی وجود ندارد، اما این آژانس هنگام شروع یک پروژه، قبل از هر چیز، مطمئن میشود که کالایی که قرار است برایش طراحی کند، کیفیت بالایی دارد و از بهترین استانداردها برخوردار است، وگرنه پروژه را قبول نمیکند!