جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. بسته بندی خلاقانه لبنیات در ارمنستان

بسته بندی خلاقانه لبنیات در ارمنستان

در توضیحات آژانس Backbone Branding که طراح این بسته‌بندی است آمده که هدف ما این بود که طراحی، نشان‌دهندۀ کیفیت بالای محصولی باشد که در داخل بسته‌بندی است، به شکلی که مشتری با نگاه کردن به بسته‌بندی، بفهمد که یک محصول طبیعی و خالص در داخل آن است.

در فرهنگ روستایی ارامنه، گاوها نقش مهمی دارند و همیشه نام‌های زیبایی مانند «مارال» و «جیران» روی گاوهای گذاشته می‌شود، اما محبوب‌ترین نام «Tzaghik Kov» است که برای زیباترین گاو به کار می‌رود. قرار گرفتن این نام روی بسته‌بندی این پیام را دارد که این شیر از زیباترین و سالم‌ترین گاو گرفته شده، گاوی که با علف‌ها و گل‌های طبیعی تغذیه شده و بالاترین کیفیت لبنیات را دارا است. آن جوجه‌های زرد کوچولو نیز محیط طبیعی و سالمی که گاوها در آن زندگی می‌کنند را نشان می‌دهد.

در ایران تقریبا چنین اصلی وجود ندارد، اما این آژانس هنگام شروع یک پروژه، قبل از هر چیز، مطمئن می‌شود که کالایی که قرار است برایش طراحی کند، کیفیت بالایی دارد و از بهترین استانداردها برخوردار است، وگرنه پروژه را قبول نمی‌کند!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.