جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. بسته بندی خلاقانه مربا

بسته بندی خلاقانه مربا

ارمنستان از چشم‌اندازهای خاص و بی‌نظیری برخوردار است. اما با وجود این همه زیبایی، این کشور برای بسیاری از مردم جهان به عنوان سرزمینی کشف نشده باقی مانده. بنابراین، چالش ما هنگام خلق و طراحی برای این برند مربا، نه فقط جذابیت محصول، بلکه معرفی و نمایش میوه‌‌هایی است که در اقلیم ارمنستان پرورش یافته، تا از آن به عنوان راهی برای نشان دادن طبیعت منحصربفرد ارمنستان استفاده کنیم، زیرا میوه بدون آب و خاکِ سرزمینی که آن را تولید کرده، وجود نخواهد داشت.

ما از این بسته‌بندی، به عنوان دریچه‌ای استفاده کردیم تا بیننده از طریق آن، طبیعت و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز ارمنستان را ببیند. به منظور ایجاد یک تجربه حسی قدرتمند، از فناوری «واقعیت افزوده» سود بردیم، به شکلی که هنگامی که شیشۀ مربا از طریق برنامه Arloopa اسکن می‌شود، تصاویر روی شیشه مربا به انیمیشن‌هایی فانتزی، و لبریز از رنگ و حرکت تبدیل می‌شوند، همراه با جلوه‌های صوتی و ملودی‌های زیبایی که توسط استاد موسیقی محلی ارمنستان، Komitas ساخته شده است.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.