فکر می کنم سال نود بود که تهمتن امینیان این کمپین را برای بانک ملت طراحی کرد. کمپینی که به شدت دیده شد و مورد تحسین قرار گرفت، و باعث شد مقوله ای به نام “تبلیغات خلاق” مورد توجه برندها و آژانسها قرار بگیرد. البته متاسفانه بعد از مدتی همه چی به روال قبل بازگشت و دوباره تبلیغات آزاردهنده، مبتذل و بی خاصیتی که آژانسهای عریض و طویلمان تولید می کنند، رسانه ها را قرق کرد!
ویژگی کمپین این بود که خلاقیت به کار رفته در آن (بر خلاف بیشتر تبلیغات مثلا خلاقانۀ ایران) برای به رخ کشیدن قدرت ایده پردازی و اجرای طراح نبود، بلکه در جهت تبلیغ و ارتقای برند بانک ملت و مرتبط و مناسب با مفاهیم بانکداری بود. تهمتن امینیان اگرچه این روزها ظاهرا کم کار شده، اما هنوز هم یکی از بهترینهاست!