در این آگهی به شیوۀ خلاقی تاکید شده که فقط و فقط با یک بار رنگآمیزی، تمام دیوار پوشیده میشه و دیگه نیازی به رنگ آمیزی مجدد نداره!
این تبلیغ برای انتقال پیامش، به جای اینکه آسمون و ریسمان بهم ببافه، فقط روی خود محصول تمرکز کرده و راه حل و ایده تبلیغ رو از خود محصول بیرون کشیده. در بسیاری از تبلیغات(مخصوصا تبلیغات ایرانی) آژانسهای تبلیغاتی، ابر و باد و مه و خورشید و فلک رو در اختیار میگیرند، تا یک محصول رو تبلیغ کنند. در نهایت هم از پس آن برنمیآیند!