ایده تبلیغاتی فیلم‌نامه نویسی‌

هنگامی که آکادمی فیلم نیویورک، برای دورۀ فیلم‌نامه نویسی‌اش به دنبال جذب دانشجوی جدید بود، طراحی آگهی‌اش را به آژانس Red Cell میلان سپرد، این آژانس تبلیغاتی هم به خوبی از عهده این کار برآمد و این آگهی جذاب را طراحی کرد که برای علاقمندان به فیلم‌نامه‌نویسی پرمفهوم و قابل‌‌توجه است. آنها «پاپ کورن» را که نماد شناخته‌شدۀ سالن سینماست را با پیش‌نویس‌های مچاله شده‌ای ساختند که معمولا یک نویسنده فیلمنامه تا وقتی نسخۀ نهایی را بنویسد، به سطل زباله خواهد انداخت!

فایل در حال دانلود است...
برای تداوم خدمات فریپیکر، از شما تقاضا داریم که ما را به دیگران معرفی کنید.