جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. بسته بندی خلاقانه عسل

بسته بندی خلاقانه عسل

یکی از آژانس‌های بسیار پرکار و موفق در زمینه طراحی بسته‌بندی، «Backbonebranding» است که در کشور ارمنستان فعالیت می‌کند‌. از این آژانس تا کنون آثار زیادی در کانال منتشر کردم که بسیاری از آنها برنده جوایز معتبری شده است.

این بسته‌بندی که یکی از آخرین کارهای «Backbonebranding» است، برای محصولاتی مانند عسل، آب‌میوه و شیرۀمیوه طراحی شده و تلاش کرده تا احساس طبیعی، سالم و پرانرژی بودن را در این محصولات برجسته کند. طراحی ساده، با استفاده از رنگهای سفید و مشکی بر روی شیشه‌های که رنگ درخشان عسل را منعکس کرده‌اند، در کنار طرح‌های سادۀ کوه‌ها، درختان، علف‌ها و گل‌ها، جذابیت بصری ویژه‌ای به کار داده است. تصور کنید وقتی این بسته‌ها،در قفسۀ فروشگاه در کنار هم قرار می‌گیرند، باغ یا جنگلی از درختان سفید را تداعی می‌کند که حیوانات روی شاخه‌هایش درحال زندگی و جست‌‌و‌خیزند. برای من که بسیار جذاب است!

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...