جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  1. خانه
  2. »
  3. کمپین
  4. »
  5. بیلبورد تبلیغاتی لوگو شرکت

بیلبورد تبلیغاتی لوگو شرکت

این طرح ها رو برای یک شرکت ارایه دهنده اینترنت طراحی کردم، که قرار بود برای اولین بار، با این بیلبوردها، حضور خودش رو اعلام کنه و برای اینترنت پرسرعتش تبلیغ کنه.

در این طرحها از بافت پوست یوزپلنگ استفاده کردم که برای همه مردم ما شناخته شده است و میتونه یک نماد بسیار مناسب برای سرعت بالا باشه. قرار بود کار بسیار ساده باشه و فقط لوگو شرکت و یک شماره تماس به این طرحها اضافه بشه و به شکل بیلبورد در شهر تهران اکران بشه. تصور من این بود که چنین طرحهای مینیمالی بر روی بیلبورد (در میان انبوهی از بیلبوردهای شلوغ و پر از تصویر و نوشته) به خوبی دیده میشه و نظرها رو جلب میکنه، و میتونه برای شرکتی که می خواد برای اولین بار به شکل گسترده اعلام حضور کنه، مناسب و تاثیرگذار باشه. اما این شرکت محترم، به دلایلی، طرحها رو نپذیرفت و به توافق نرسیدیم و در نهایت این کارها اکران نشد.

این بیلبوردها رو برای رقابت سالانه گرافیس آمریکا فرستادم و در بخش مسابقه تبلیغات 2018 این موسسه شرکت کردم و این طرحها یکی از برندگان نشان طلای موسسه گرافیس امریکا شد.

امتیاز ما :

/5

تعداد بازدید : بار

تمام تلاشمان را کرده ایم تا قدم کوچکی برای جامعه طراحان و گرافیستان عزیزمان برداریم. با حمایت های خود در این مسیر سخت همراهمان باشید.

خبرنامه Freepiker
با عضویت در خبرنامه هفتگی فریپیکر ٬ از پربازدیدترین فایل های گرافیکی هفته پیش و آخرین اخبار حوزه هنر مطلع شده و خاص ترین تصاویر هفته گذشته را به انتخاب سردبیر های فریپیکر دانلود کنید.

این صفحه را برای دوستات بفرست

فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...