این کمپین که توسط آژانس ساچی اند ساچی، در سال 2018 و در هندوراس طراحی شده با یک ایده عالی، اجرای مناسب و شعار فوقالعاده، توانسته پیام تبلیغ رابه خوبی به مخاطب منتقل کند، عمیق و تاثیرگذار!
در این کمپین مینیمال، در یک پسزمینه تاریک، جادهای خالی و خلوت را میبینیم. هیچ ماشین مچاله شده، شخص آسیبدیده، مامور پلیس و آمبولانسی در جاده دیده نمیشود، اما با توجه به نشانههای بسیار کم، اما هوشمندانه که وجود دارد، به بروز سانحه پی میبریم؛ برخورد خودرو با کنار جاده، قسمتی از گارد ریل و آسفالت را تخریب کرده و خود ماشین به اعماق دره سقوط کرده، تا اینجا اتفاق خاصی نیوفتاده اما وقتی کمی دقت میکنیم، میبینیم که این جاده در واقع اندام انسان است، دست و پای انسان! حالا شعار کمپین را بخوانید:
تنها چیزی که قطعاتِ اورژینالِ جایگزین ندارد، خود شمایید!