جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

استفاده کاربردی از ایموجی ها در طراحی گرافیک

17 جولای روز جهانی ایموجی است، روزی که می توانید (و باید) بدون هیچ پشیمانی از ایموجی ها استفاده کنید. هر ساله شرکت های بیشتری از ایموجی ها نه تنها در گفتگو با مشتریان، بلکه در کمپین بازاریابی خود برای توضیح تجربه کاربری یا ویژگی های وب سایت و غیره استفاده می کنند. در واقع استفاده از ایموجی یکی از جذاب ترین ابزارها در بازاریابی بصری است.

این جایگاه خاص، بازاریابی ایموجی نامیده می شود و بسیار کاربردی است. پست ما در مورد بازاریابی ایموجی و اینکه چگونه می تواند برای برند شما مفید باشد را بررسی کنید: 5 نکته ای که باید در مورد بازاریابی ایموجی بدانید.

چگونه می توانیم به عنوان طراح در بازاریابی ایموجی شرکت کنیم؟ اول از همه، ما می‌توانیم کار را برای افراد، از جمله دیگر طراحان، آسان‌تر کنیم تا شکلک‌ها را به گرافیک و تاکتیک‌های بازاریابی بصری خود اضافه کنند.

ایموجی را می توان در هر نوع طراحی استفاده کرد. گرافیک رسانه های اجتماعی، پروژه های چاپی، وب سایت ها، تجارت، محصولات فیزیکی و موارد دیگر. اگر می خواید طرح های شما در تمام سال مورد استفاده قرار گیرند، بهترین طرح های مبتنی بر ایموجی آنهایی هستند که کیفیت بالایی دارند.

امروز نگاهی گذرا خواهیم داشت به اینکه چگونه می توانید در این نحوه ی بازاریابی شرکت کنید و در عین حال حرفه ای باشید.

 

طراحی های مبتنی بر ایموجی ایجاد کنید

استفاده کاربردی از ایموجی ها در طراحی گرافیک

اولین پیشنهاد ما ایجاد انواع مختلف گرافیک است که شامل ایموجی در طراحی می شود. طرح ها می توانند تقریباً در مورد هر چیزی باشند. به یاد داشته باشید که باید شکلک خود را از ابتدا ایجاد کنید و نمی توانید طرح های ایموجی دیگران را بگیرید و به طرح های خود اضافه کنید.

خوشبختانه، ایموجی ها ظاهری استاندارد دارند، فقط باید تغییر شخصی خود را در آن ها ایجاد کنید. مطمئن شوید که آنها قابل تشخیص، و به همان اندازه که در برنامه های پیام رسان هستند، سرگرم کننده باشند.

 

گرافیک رسانه های اجتماعی

از آنجایی که رسانه های اجتماعی جایی است که بازاریابی ایموجی بیشتر انجام می شود، ایده خوبی است که از آنجا شروع کنید. مجموعه قالب های رسانه های اجتماعی را برای همه کانال ها با طراحی یکسان ایجاد کنید و بنر و هدر شبکه های اجتماعی خود را بسازید.

چرخ فلک های رسانه های اجتماعی برای اینستاگرام و لینکدین تقاضای زیادی دارند. مجموعه های مختلف را با استفاده از ایموجی به عنوان جذابیت بصری یا به عنوان یک عنصر پشتیبانی ایجاد کنید. ایموجی های مختلف را امتحان کنید؛ از ایموجی های برجسته که به راحتی قابل تشخیص هستند، تا آنهایی که برای تزئیین استفاده شده و بر طراحی غلبه نمی کنند.

 

 

گرافیک وبلاگ

استفاده کاربردی از ایموجی ها در طراحی گرافیک

وبلاگ نویسان همیشه به دنبال تصاویر گرافیکی هستند تا در پست های وبلاگ خود قرار دهند. تعدادی بنر و گرافیک وبلاگ ایجاد کنید که شامل ایموجی باشند. فقط به لبخند نچسبید، با تمام شکلک های موجود دیگر بازی کنید.

به عنوان مثال، در طراحی قالب اینفوگرافیک مقایسه ای، از ایموجی های شست بالا و پایین استفاده کنید.

 

تاثیر گیف ها در طراحی گرافیک

سعی کنید برای طراحی سرگرم کننده، گیف ایجاد کنید.گیف های مبتنی بر ایموجی ممکن است یکی از سخت ترین طرح ها برای درست کردن باشند. ساختن یک گیف که واقعاً برجسته باشد، حرفه ای به نظر برسد و مردم مایل به استفاده از آن باشند، به تمرین نیاز دارد.

یک زاویه خوب برای ایموجی های GIF این است که آنها را به ویژه برای مشتری هایی بسازید که به دنبال راه هایی برای تازه کردن بازاریابی بصری خود هستند.

 

ایموجی را با عکاسی مخلوط کنید

افزودن ایموجی به عکس آسان است و به اندازه کافی آن را سرگرم کننده می کند. این ترکیب ها برای رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و حتی وب سایت ها عالی هستند. برای حرفه ای جلوه دادن آن، از ایموجی با کیفیت خوب و عکس خوب استفاده کنید. همچنین ترکیب را تا حد امکان طبیعی و سرگرم کننده کنید.

 

استیکرها

استفاده کاربردی از ایموجی ها در طراحی گرافیک

استیکرها را با ایموجی طراحی کنید و یک پیام کوچک زیبا برای جلوه بهتر اضافه کنید. استیکرها عالی هستند زیرا می توان از آنها به صورت دیجیتالی یا چاپی استفاده کرد.

افراد می توانند از آنها برای چسباندن به لپ تاپ خود یا اضافه کردنشان به استوری اینستاگرام خود استفاده کنند. همچنین آنها را می توان در مجموعه ها جمع آوری کرد و به عنوان برگه های چاپ شده فروخت.

 

سبک طراحی ایموجی شما

همانطور که سبک خود را در تمام طراحی های خود القا می کنید، همین کار را با طرح های ایموجی خود نیز انجام دهید. سعی کنید و راهی بیابید که آنها را خاص و جالب کنید و در عین حال آن، احساس سرگرم کنندگی را نیز منتقل کنید.

مثل همیشه، طرح های خود را متعادل نگه دارید و فضای خالی فراوانی باقی بزارید. الهام بگیرید اما از طرح های دیگر کپی نکنید! حرفه ای تر از آن نخواهید شد.

آخرین مقالات

تقویم مناسبت های بهمن ماه 1401
تقویم مناسبت های آبان ماه 1401
تقویم مناسبت های مهر ماه 1401
5 نکته طلایی برای ایجاد اسلاید های زیبا
نکاتی برای افزایش خوانایی متن در ارائه‌های دانشگاهی
فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...