جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

چرا انسان عاشق طراحی های پر رنگ و لعاب می‌شود؟

طراحی گرافیکی یکی از مواردی است که هر برند و شرکتی به آن نیاز دارد؛ از یک کسب و کار کوچک گلدوزی خانگی گرفته تا یک شرکت بین المللی.

شرکت های بزرگ تیم های طراحی یا آژانس های طراحی، و شرکت های متوسط ​​و کوچک طراحان محلی را استخدام کرده یا فریلنسرها را در سایت هایی پیدا می کنند. در حالی که وبلاگ نویسان آماتور و افراد مستقر در خانه وجود دارند که توانایی استخدام طراحان را ندارند.

کارآفرینان تلاش میکنند تا با  با رگه های خلاقیت خودشان طراحی را امتحان کنند. ده سال پیش، تنها گزینه‌های آن‌ها محصولات حرفه‌ای مانند Adobe، مایکروسافت ورد یا پاورپوینت کم‌هزینه بود. حتی برخی از لوگوها در Microsoft Paint ایجاد شده اند.

 

تولد برنامه های طراحی گرافیک آنلاین

تولد برنامه های طراحی گرافیک آنلاین

در اوایل دهه 2000، داشتن وبلاگ به یک امر عادی تبدیل، و هر سال وبلاگ های بیشتری ایجاد می شد. در دهه 2010، وبلاگ ها کسب و کارهای سودآور بودند.

اولین وبلاگ ها به غیر از برخی عکس های نویسنده، تصاویر بصری زیادی نداشتند. با رشد رسانه های اجتماعی، نیاز به داشتن وبلاگ هایی با ظاهر بهتر نیز افزایش یافت. همچنین نیاز به اشتراک گذاری بنرها، تصاویر و پست هایی با متن و گرافیک رسانه های اجتماعی آغاز شد.

از آن جایی که همه بلاگرها توانایی خرید اشتراک Adobe Photoshop و دوره های لازم برای یادگیری نحوه استفاده از آن را نداشتند، این نیاز یک شکاف در بازار برای راه حل های طراحی آسان و ارزان ایجاد کرد..

در سال 2012، یک جایگزین طراحی ارزان قیمت وارد صحنه شد. درست است که اولین نبود اما پر زرق و برق ترین بود. علاوه بر آن با الگوهای آماده برای استفاده و طراحی دسکتاپ پر جنب و جوشی که داشت، باعث شد نظر وبلاگ نویسان جلب شده و پس از مدت کوتاهی این پلتفرم به محبوبیت برسد.

 

عصر جدید طراحی آسان

استفاده از اولین پلتفرم آنقدر آسان بود که این کلمه به سرعت در جامعه وبلاگ نویسی پخش شد. همچنین به سرعت توسط صاحبان مشاغل کوچک که به راه حل های سریع و ارزان برای بازاریابی بصری خود نیاز داشتند، پذیرفته شد.

سایر برنامه های طراحی آنلاین نیز به سرعت در کنار آن مورد توجه قرار گرفتند. سپس برنامه های دیگری ظاهر شدند که به طور خاص برای ایجاد اینفوگرافیک یا ارائه بودند.

درست مانند این پلتفرم محبوب که رشد کرد و قالب های بیشتری را برای بسیاری از تصاویر و گرافیک های دیگر اضافه کرد، پلتفرم های دیگر نیز باید رشد می کردند. کسانی که طراح نبودند هم محتوای خود را با سرعتی سریع خلق می کردند و همه چیز از آنجا پررنگ تر

شد.

یک عامل محبوبیت بزرگ برای این برنامه های طراحی آسان، برنامه های تلفن همراه آنها است. امکان ایجاد پست اینستاگرام در پنج دقیقه روی تلفن، یک مزیت بزرگ برای وبلاگ نویسان و مدیران رسانه های اجتماعی است.

برنامه های موبایل برای iPad، iPhone و Android ایجاد محتوا را سریع و بدون دردسر کرده است. همچنین کار با رسانه های اجتماعی برای بسیاری از افراد مختلف آسان تر از همیشه به نظر می رسد.

 

نوع جدیدی از طراح

عصر جدید طراحی آسان

نکته قابل توجه دیگری که با ظهور همه این برنامه های طراحی اتفاق افتاد این است که افراد غیر طراح نیز به طراحی علاقه مند شدند. بسیاری از آنها با این برنامه ها شروع کردند و سپس با برنامه های حرفه ای تر به یادگیری بیشتر و بیشتر ادامه دادند.

برخی از افراد به برنامه های جدید چسبیده اند زیرا آسان هستند و بهتر هدایت و عملی می شوند. در حالی که برخی دیگر حتی مجموعه‌هایی از قالب‌ها را ایجاد کردند و آن ها را به دیگران فروخته اند.

(تیم توسعه ی فریپیکر تعداد زیادی از انواع فایل های آماده و از قبل طراحی شده ی لایه باز را برای شما طراحان گرافیک عزیز به صورت رایگان جمع اوری کرده است. برای دریافت انها کافیه سری به لینک دانلود فایل های لایه باز طراحی گرافیک بزنید. 🙂 )

آیا این برنامه ها تهدیدی برای طراحان حرفه ای هستند؟

در ابتدا به نظر می رسید که می توانند تهدید به حساب بیایند. اما نیستند! شرکت های بزرگ هنوز هم طراحان را برای کمپین های بازاریابی و تبلیغات استخدام می کنند. در برخی موارد، طراحان حرفه‌ای طراحی های بازاریابی بصری را برای یک شرکت ایجاد کرده و سپس آنها را در این برنامه‌ها برای استفاده تیم رسانه‌های اجتماعی بازآفرینی می‌کنند.

همه این برنامه های طراحی آنلاین انقلابی در وبلاگ نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد کردند. تنها کاری که انجام ندادند این بود که طراحان حرفه ای را به خطر بیاندازند!

نظر شما در مورد تمام برنامه های طراحی آسان موجود آنلاین چیست؟ آیا حرفه طراحی خود را با استفاده از آن برنامه های طراحی آنلاین شروع کردید؟ امروزه تقاضای زیادی برای طراحی وجود دارد که باعث شده است هم طراحان آماتور و هم طراحان حرفه ای همیشه شغلی داشته باشند؛ فقط برای بازارهای مختلف.

آخرین مقالات

تقویم مناسبت های بهمن ماه 1401
تقویم مناسبت های آبان ماه 1401
تقویم مناسبت های مهر ماه 1401
استفاده کاربردی از ایموجی ها در طراحی گرافیک
5 نکته طلایی برای ایجاد اسلاید های زیبا
فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...