جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت

شما می توانید از دنبال کردن پروژه های هویت برند الهام بگیرید. تایپوگرافی، پالت‌های رنگی، تم‌ها، بسته‌بندی و ریزه کاری های کوچک همگی می‌توانند با هم ترکیب شوند تا هویت یک برند عالی را ایجاد کنند. اگر می خواهید رابطه ای گرم با مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید، بازاریابی کارت پستال یک راه عالی برای انجام این کار است.

در اینجا 5 پروژه برندسازی در گذشته و حال وجود دارد که از آنها لذت می برم.

1. Hair Taylor

این پروژه توسط پیت گاردنر، واقعاً منسجم و یک پروژه برندسازی خوب فکر شده است. Hair Taylor یک آرایشگر مستقل مو و مد با نگرش غیرمعمول و عشق به سبک کلاسیک بریتانیایی است.

با توجه به تم های آرایشگاه سنتی همراه با تایپوگرافی تمیز و پالت رنگی خالص، من واقعا این پروژه را دوست دارم!

5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت
5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت

2. Noble and Savage

من عاشق دیدن برندهای نیوزلندی هستم که مرزها را کنار می گذارند و به طور کلی عالی هستند.Noble and Savage  یک شرکت چای است که دقیقاً این کار را انجام می دهد.

از نظر گرافیکی، من کاملاً عاشق آبی کبالتی روشن که در سراسر بسته بندی و لوگوی تایپوگرافی دوست داشتنی استفاده می شود، هستم. این طرح کاملا از محصولات در هر قفسه متمایز خواهد شد!

5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت
5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت

3. Marena Beaute

این یک پروژه هویتی باشکوه برای Marena Beaute، یک شرکت آرایشی سوئدی است که توسط Bold طراحی شده است.

من عاشق استفاده از علامت قلم مو در سراسر محدوده هستم، و همچنین فویل مسی بلافاصله احساس لوکس بودن را به شما می دهد!

5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت
5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت
5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت

4. Carin Wilson

من عاشق این پروژه هویت برای سازنده مبلمان و مجسمه ساز، کارین ویلسون هستم. این کار توسط استودیو الکساندر طراحی شده است.

این پروژه برندسازی فینالیست بهترین جوایز (جایزه بهترین طراحی گرافیکی، تعاملی و فضایی) محصول نیوزلند بود.

من رویکرد تایپوگرافی هندسی لوگو و نحوه استفاده از آن در مقیاس های مختلف را بسیار دوست دارم.

5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت
5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت

5. LeMise

من واقعاً عاشق این پروژه هویتی برای کسب و کار مشاوره هنری و طراحی مستقر در بروکلین، LeMise، که توسط Andi Potamkin تأسیس شده و توسط DIA طراحی شده است هستم.

این طرح دارای یک پالت رنگی زیبای پاستلی ملایم است که با حاشیه‌های سبک آرت دکو و تایپوگرافی جفت می‌شود، و در سراسر آن ورقه‌های طلایی تمیز برای ایجاد چنین پالت زیبایی وجود دارد.

5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت

5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت

5 نکته طلایی برای ساخت یک برند موفق و با هویت

آخرین مقالات

تقویم مناسبت های بهمن ماه 1401
تقویم مناسبت های آبان ماه 1401
تقویم مناسبت های مهر ماه 1401
استفاده کاربردی از ایموجی ها در طراحی گرافیک
5 نکته طلایی برای ایجاد اسلاید های زیبا
فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...