جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریپیکر ، مرجع دانلود رایگان فایلهای گرافیکی برای همه

ارائه های خود را با اینفوگرافیک ها ارتقا دهید!!!

مردم هر روز در سراسر جهان صدها ارائه جدید می دهند. این ارائه ها در چندین حیطه بسیار مفید هستند: به عنوان مثال برای جلسات کاری، اهداف آموزشی، دفاع از پایان نامه، یا برای آژانس های بازاریابی.

در واقع، محتوای بصری اهمیت زیادی در عرصه بازاریابی دارد، زیرا لازم است تا حد امکان با افراد بیشتری در ارتباط باشید- از جمله مشتریان و کاربران بالقوه. بنابراین بیشتر اوقات، نیاز به تغییر اطلاعاتی که می خواهید ارائه دهید وجود دارد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که اسلایدهای به هم ریخته خسته کننده هستند؟ شما تنها نیستید. انسانها دیدن چیزها را به خواندن آنها ترجیح می دهند. ایده خوبی است که ارائه را به گونه ای تنظیم کنید که مخاطبان شما از آنچه در مورد آن صحبت می کنید احساس جذابیت کنند. چگونه این کار را انجام دهیم؟ در این آموزش قصد داریم به شما در برداشتن اولین قدم کمک کنیم. از اینفوگرافیک چه می دانید؟ اینفوگرافیک ها یکی از پر استفاده ترین منابع برای نمایش داده ها به صورت بصری هستند.

 

اینفوگرافیک چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

ارائه های خود را با اینفوگرافیک ها ارتقا دهید

اینفوگرافیک ها نمودارهایی هستند که نمایشی بصری از داده ها ایجاد می کنند. همه ما می دانیم که یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد. هنگام تلاش برای کاهش درج متون طولانی در ارائه، اینفوگرافیک کمک بزرگی است. علاوه بر این، آنها به اندام هایی که بهترین کمک را در هنگام یادگیری به شما می کنند جلب می کنند: چشم ها.

فقط برای یک ثانیه تصور کنید که باید نتایج هر تحلیلی را با کلمات بیشتر توضیح دهید. با این حال شما می توانید تمام اطلاعات را در یک نگاه، به روشی واضح و سریع به دست آورید. آیا بهتر نیست از همچین اسلایدی استفاده کنید؟

به طور کلی، اگر گوینده مطالبی را که روی صفحه نمایش داده می شود نخواند، عموم مردم بیشتر به خود آن شخص توجه می کنند. برای جلوگیری از این امر، هیچ راهی بهتر از استفاده از اینفوگرافیک وجود ندارد. علاوه بر این، اگر بتوانید درک پیامی را که می خواهید منتقل کنید برای آنها آسان کنید، عالی خواهد بود! اگر نیاز به پیوند دادن ایده ها یا کاوش در یک موضوع خاص به صورت گرافیکی و بصری داشته باشید هم،ایتفوگرافیک موثرتر است.

(تیم توسعه ی فریپیکر تعداد زیادی از انواع فایل های آماده و از قبل طراحی اینفوگرافی لایه باز را برای شما طراحان گرافیک عزیز به صورت رایگان جمع اوری کرده است. برای دریافت انها فقط کافیه سری به لینک دانلود فایل های لایه باز اینفوگرافی بزنید. 🙂 )

به کدام نوع اینفوگرافیک نیاز دارم؟

ارائه های خود را با اینفوگرافیک ها ارتقا دهید

با این حال، اگر بخواهید از اینفوگرافیک استفاده کنید، ممکن است ندانید که به کدام نوع از آن نیاز دارید. پاسخ ساده این است که نوع اینفوگرافیک بستگی به نیاز شما دارد.

برای مثال، اگر می‌خواهید فرآیندی را ارائه دهید، استفاده از جدول زمانی بسیار عالی است.

این اسلاید، نشان دهنده پنج روز متوالی یا مراحل مختلفی است که باید دنبال کنید. به یاد داشته باشید که اگر اینفوگرافیک ها قابل ویرایش هستند، بنابراین شخصی سازی آنها و اضافه کردن داده هایی که می خواهید نشان دهید آسان خواهد بود.

اکنون تصور کنید که می خواهید یک مفهوم اصلی و برخی دیگر را که به مفهوم اول مرتبط هستند را نشان دهید. آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. ما حتی نقشه های ذهنی را برای کمک به شما ارائه می دهیم:

همانطور که می بینید، یک دایره بزرگتر وجود دارد. این بدان معنی است که ایده اصلی است. برخی از خطوط شکسته از اینجا شروع می شوند و با ایده های ثانویه ارتباط برقرار می کنند. جدای از آن، چند نماد وجود دارد که می تواند به آن مفاهیم مرتبط باشد. ایجاد یک سلسله مراتب با مفاهیم مختلف، ارائه شما برای مخاطب را آسان می کند.

 

چگونه یک اینفوگرافیک را به ارائه خود اضافه کنیم؟

چگونه یک اینفوگرافیک را به ارائه خود اضافه کنیم؟

در حال رسیدن به فنی ترین بخش این پست هستیم. شما قبلاً در مورد نوع اینفوگرافیک مورد نظر خود تصمیم گرفته اید و اکنون زمان آن رسیده است که آن را در ارائه خود وارد کنید.

اولین راه حل برای این “مشکل” این است که به دنبال اینفوگرافیک دلخواه خود بگردید. هنگامی که یکی را انتخاب کردید، می توانید آن را دانلود کنید واگر می خواهید آن را ویرایش کنید، باید از Adobe Illustrator استفاده کنید. هنگامی که آن را مطابق با سلیقه، سبک و موضوع خود تغییر دادید (به عنوان مثال، اضافه کردن متون، تغییر رنگ، نمادها، و غیره) باید آنها را با فرمت png. یا jpg. سیو کرده و سپس در ارائه خود وارد کنید.

آخرین مقالات

تقویم مناسبت های بهمن ماه 1401
تقویم مناسبت های آبان ماه 1401
تقویم مناسبت های مهر ماه 1401
استفاده کاربردی از ایموجی ها در طراحی گرافیک
5 نکته طلایی برای ایجاد اسلاید های زیبا
فایل در حال دانلود است...
لطفا برای تداوم خدمات فریپیکر از ما حمایت کنید با...